Bringamédia, a barátságos médium

A Bringamédia hasznos funkcióval ellátott hirdetési eszköz, mely a kerékpártárolóval kombinált médiafelület révén egy új megoldás a közterületi hirdetési eszközök piacán.

Figyelemfelkeltő és magas kontaktusszámot biztosít, a kedvező elhelyezkedésnek és méretnek köszönhetően pedig különösen hatékony. 

A tárolók funkciójából adódóan a rajtuk megjelenő üzenet kikapcsolódás közben éri el a célcsoportot, ezáltal pozitív asszociációt biztosít a hirdetett márkával kapcsolatban.

Általában a közterületi hirdetési eszközök…

... gyors és magas elérést biztosítanak
… a célcsoport többszöri elérését teszik lehetővé (magas kontaktusszám) ezáltal a hirdetés hamarabb bevésődik a célcsoport tudatába.

A Bringamédia miben más

• Nen csak szezonális hirdetési eszköz, a szezonban viszont koncentrált elérés biztosít
• A közterületi hirdetési eszközök “csak” hirdetéshordozók, ezzel szemben a Bringamédiának funkciója van, jó célt szolgál
• Funkciójából adódóan pozitív asszociációt kelt a hirdetett márkával kapcsolatban
• Olyan területeket fed le, ahova az óriásplakát és a citylight már nem ér el
• A táblákkal a települések lakossága egész évben elérhető, lehetőséget nyújtva a regionális, vagy helyi kampányok lebonyolítására.